U školi je bilo zanimljivo i učitelji su sa svojim razrednim odjelima provodili različite radionice.
Učenici prvih razreda s razrednicama Rozanom Cerin Šverko i Vedranom Majstorović razgovarali su o prvim dojmovima o školi te crtežima prikazali školu, učitelje i ukratko opisali što im se sviđa. Za kraj su otpjevali pjesmu o abecedi.
Učenici drugih razreda s učiteljicama Gordanom Ružić Stanojević i Sandrom Smoljan izradili su suvremeni raspored sati koji je sastavljen od strane učenika (sat konfuzije, auto sat, čudni sat, smotani i lijepi sat).
Učenici trećih razreda s učiteljicama Ljiljanom Tončinić, Irenom Radolović te knjižničarkom Dragicom Pršo obilježili su Dan učitelja trima radionicama. U prvoj nazvanoj Učenici učiteljima učenici su preuzeli uloge učitelja. U drugoj su radionici učenici izrađivali portrete najomiljenijih učitelja, dok su u trećoj pogledali animirani film Profesor Baltazar.
Učenici 4.a s učiteljicom Jolandom Sanković napravili su plakat s više crteža na temu učitelja u korelaciji s ostalim predmetima (hrvatski jezik, likovna kultura, matematika i priroda i društvo). S učiteljicom Svetlanom Milojca izrađivali su križaljku na njemačkom jeziku na temu škole, čestitke za učitelje i origami cvijeće.
Učenici 4.b razreda s učiteljicom Svjetlanom Vulin izrađivali su strip na temu Jedan dan u životu učitelja i pisali literarne radove na istu temu.
Zajedničku radionicu u 5.a i 5.b održale su učiteljice Nermina Mezulić i Štefica Čeh. Izradili su plakate s temom Da sam ja učitelj/učiteljica koji su izloženi u holu škole.
Učenici šestih razreda s učiteljicama Rankom Čičovački, Lori Bogdan, Kristinom Zec i Anom Okmaca izrađivali su uvećane planove hrvatskih gradova (Osijek, Zagreb, Pula, Slavonski Brod, Karlovac, Rijeka, Zadar, Vukovar, Varaždin, Split). Nakon napornog mentalnog rada, učenici su se opustili uz tjelovježbu u školskom dvorištu.
Školstvo u starom Rimu, Egiptu i Grčkoj, u srednjem vijeku, renesansi te u novom vijeku istražili su učenici 7.a razreda s učiteljicama Manuelom Mišan i Valentinom Miletović-Anić. Potrudili su se vješto prevesti tekstove i na talijanski jezik.
Razvoj školstva i učitelje kroz povijest na hrvatskom i engleskom jeziku istraživali su učenici 7.b razreda s učiteljicama Karlom Virgilio i Barbarom Grgec Mošnja.
Učenici 8.a s učiteljicama Majom Radolović Čalić i Paolom Živolić Zec istraživali su o učiteljima koji su ujedno bili i književnici te su surađivali u pisanju vijesti za web stranicu škole.
U učionici 8.b razreda bilo je vrlo zabavno. Učenici i učitelji zamijenili su uloge te su se učenici danas okušali u ulozi učitelja. Učiteljice Karmen Ladavac Crepaldi, Valentina Jurič i Ana Markanjević te pedagog Saša Jureša sudjelovali su u radionici i glumili učenike. Na kraju su radionice učenici zaključili kako učiteljski posao nije lagan i kako je vrlo teško održati disciplinu u razredu.
(učiteljice Maja Radolović Čalić i Paola Živolić Zec)
Drage učiteljice vi ste najbolje.
Kada a ne znam zadatak
vi mi pomognete.
Bojite kosu u bijelo, rozo i crveno.
Nosite plave naočale Vi.
Lari Pletikos
Učiteljicama
Učitelj je jako teško biti jer moraš znati i pisati što će se na satu učiti. Učiteljica Štefica i učitelj Josip su jako talentirani jer jako lijepo pjevaju. Učiteljica Manuela je jako lijepa i pametna. Talijanski uopće nije težak samo ga morate znati. Učiteljicu Svetlanu sam tek upoznala, ali jako je dobra i uči nas pozdrave. Učiteljica iz Engleskog nas puno novog uči i na satu se ponekad igramo. Naša najdraža razrednica je zabavna i jako ju volimo. Ostale učitelje još nisam upoznala,ali hoću uskoro.
Gabrijela Soldo
Učiteljice
Naša učiteljica Svjetlana nas je puno naučila. Kad ne znamo zadatak, ona nam pomogne. Učiteljica iz Njemačkog jezika nam je isto najdraža. Pomaže nam i učimo brojeve do 20. Učiteljica iz Engleskog nas uči brojeve do 100.
Nikolas Tomišić
Učiteljica iz Njemačkog jezika
Meni je najbolja učiteljica iz Njemačkog jezika. Ona je jako dobra. Jako je lijepa i draga. Ima lijepu kosu. Zabavna je.
Jelena Ivanović
Učiteljica
Naša učiteljica Svjetlana Vulin je jako dobra. Ona nas voli. Kada se naljuti da nam jedinicu, ali nema veze. Mi jako volimo učiteljicu. Biti će naša učiteljica do 5.b r. Učiti će druge učenike. Meni će biti žao, a također i učiteljici, ali opet ćemo se vidjeti.
Karim Šuke
Intervju s učiteljima
Učenici II.a razreda nakon što su 1. školski sat zamjenili uloge sa svojom učiteljicom, poželjeli su učiteljima postaviti nekoliko pitanja:
1) Koliko dugo radite u školi?
2) Kakvi su učenici u našoj školi?
3) Jeste li sretni u školi?
Evo što su odgovorili:
Ravnateljica Branka Sironić u školi radi više od 30 godina.
Učenici su joj izuzetno dobri i pristojni, a ako dođe do nekih problema nastoji se sve ljudski riješiti na prihvatljiv način.
Ističe kako je u školi najsretnija, jer je i odrastanje bilo među prosvjetnim radnicima.
Učiteljica Gordana Ružić Stanojević u školi radi 27 godina.
Posao učitelja činmi joj se više odgovoran nego težak. Ističe da ima učenika koji su dobri, vrijedni, koji se trude, ali i onih koji malo manje rade pa ih često treba poticati.
Najsretnija je kad svi dobiju dobru ocjenu. Ne voli davati jedinice, ali nekad se to i dogodi.
Najsretnija je kad uđe u razred među svoju djecu.
Učiteljica Valentina Miletović Anić u školi radi više od 25 godina.
Posao smatra zahtjevnim. Svi su joj učenici škole odlični. Kaže da obožava svoje učenike.
Obično izbjegava davati jedinice ali nekad mora.
Intervju nam je završila rečenicom: „Jako sam sretna u školi!”.
novinarska grupa s učiteljicom Paolom Živolić Zec