„Make Learning awesome!“
„Učini učenje zabavnim!“
Možemo se u potpunosti složiti s time da je učenje zabavno jer ukratko opisuje odličnu internet platformu, mobilnu aplikaciju i što je najvažnije „interaktivni
digitalni alat namijenjen za izradu kvizova, diskusija i upitnika“ kako ga je opisao predavač Negulić na CARNetovim internetskim stranicama „e-laboratorij-a”.
Kao učiteljica talijanskoga jezika smatram da je Kahoot zabavno edukativno – didaktičko sredstvo koje je prihvaćeno od strane učenika.
Učenici imaju mogućnost suradnje ukoliko odgovaraju na pitanja u parovima. Mogu jačati komunikaciju i suradnju, ponavljati usvojeno gradivo na opušten, a istovremeno zabavan način, otkrivati vlastiti natjecateljski duh, te prihvaćati i male poraze.
Za izradu digitalnog sadržaja na stranici kahoot.com potrebna je privatna e-mail adresa za prijavu i stvaranje osobnog profila. Zatim možete započeti s otkrivanjem njegovih raznoraznih mogućnosti:
Kod prikazivanja kvizova, mozgalica, otvaranja debata i prikupljanja podataka za ankete potrebni su:
- laptop/računalo ili pametna ploča
- projektor i odgovarajuća podloga (zaslon, ekran, platno, zid ili slično)
- internetska veza
- osobni Kahoot profil
- tableti/pametni telefoni za učenike s bežičnom mrežom
Praktičnost Kahoota je to što učitelji mogu međusobno dijeliti i koristiti tuđe kvizove, modificirati ih, prevesti i aktualizirati sadržaje po mjeri učenika kojima predaju. Digitalni alati su međusobno spojeni, npr. Kahoot ima mogućnost korištenja videozapisa sa YouTube kanala i također dozvoljava pohranu fotografija sa raznih internetskih tražilica uz zahtjev da se naznači link-url stranice s koje je ta fotografija preuzeta. Također bitno je napomenuti da završne rezultate kviza Kahoot automatski sprema kao dokument u Microsoft Excel programu, a autor kviza ga može besplatno pohraniti u memoriju računala.
Zahvaljujem se kolegici iz OŠ Giuseppine Martinuzzi Pula-Pola, učiteljici informatike Detoffi Omanović koja mi je i predložila korištenje Kahoota u svrhu ponavljanja usvojenog gradiva.
TEKST: Paola Živolić Zec, prof.
(https://create.kahoot.it/)